Die Möbel der Proportionen
The film explores a number of possible biographical catastrophes and their consequences. The film does not rely entirely on its completed images to convey its existential theme, however. By means of an empathetic collision of image ideas, the director attempts to broach the subject of the unsettling feeling as to how one “differs from others”.