Diamantene Hochzeit
A diamond wedding in St. Moritz. With this film, Erich Langjahr sets a counterpoint to the fast pace of the present. The viewer becomes part of a festive world from a musical and social perspective. In a world of change, what is constant is almost out of the ordinary.