Dernier round
Pippo, a former boxer afflicted with Alzheimer's disease, is celebrating his 80th birthday today surrounded by loved ones. Unable to interact with the world around him, trapped in his own body, the elderly boxer will engage in the fiercest internal battle of his career in an attempt to break free from his lethargy and reunite with his family.