Der Wert der Dinge
How can we live more sustainably? Construction engineer Felix, fashion designer Sanaz and food activist Dominik address this question. They prefer to look for solutions rather than just discuss them. A film crew accompanies the three young people and looks for ways to produce their film as sustainably as possible. They produce their own electricity, eat ecologically and use sustainable means of transport. Together they overcome resistance and show that change is possible.