Der Teufel von Mailand
Sonja leaves her life in the big city behind and ventures a fresh start in the idyll of the Swiss Alps. She searches for inner peace and a new outlook in a mountain village. But the ostensible harmony is deceiving: mysterious events disrupt Sonja’s newly found serenity and repressed memories catch up with her. She is soon forced to realise that not only are her fears entirely justified, but that her life is also at stake.