Der Engel und die Fibonacci-Zahlen
Two pieces of art build the base of this portrait about Zurich’s main station. Not only is the more than 160 years old train station a European intersection, it is also a shopping centre and a cultural event hall. What is it that makes this main station to one of the most interesting train stations of Europe?