Delay
Two lovers are about to say goodbye at the railway station, but a technical fault prevents the train from setting off. The moment of waiting disrupts the supposedly predictable script of a romantic farewell scene: the failure of technology forces the two lovers to confront themselves and exposes each of their conceptions of care, devotion and autonomy.