Das wahre Leben
How is it possible to live with parents who never really grew up, with children who do not want to grow up, with perplexing emotions in the idyll of suburbia that knows no emotions? In the midst of all this is a young boy named Linus, whom everyone has forgotten. He sits in his room and tinkers with bombs, the victims of which are the kitsch sculptures in the neighbourhood.