Das Maddock Manifest
It all begins in an empty theatre. In search of a manuscript that is supposed to change the world, Ben embarks on an odyssey. He encounters a flying fish, a telephone without a dial, an oracle called Enigma and a mystical canine figure in a deserted mountain landscape – reality and longings become inextricably intertwined on his visually stunning journey.