Cunta su
Federico, a weary young Italian, finds himself in an unknown place. Alpha, a young African, who is just as displaced as Federico, attempts to help him overcome his lethargy. Over the course of his journey, many other encounters await him, both real and dreamt, as well as fantastic and imaginary.