Comment la mafia truque le foot
Behind the scenes at the stadium, away from the floodlights, an invisible game is taking place that could mean the end of the most popular sport in the world: fixed betting. Just before the kick-off for the Euro 2012, an inquiry into the gangrene that continues to spread.