Closer to God
The film immerses itself in the spiritual everyday life of the mystic Gogha Sain and the master singer Ustad Saami. The master singer dedicates his work entirely to music, an ancient heritage of the undivided subcontinent, and its transmission to the next generation. Gogha Sain seeks to place his existence entirely at the service of God and his fellow human beings. What they have in common is the realization that only those who find their way to themselves respect their counterparts.