Chumm mit – Der Schweizer Wanderfilm
Over 65'000 km of hiking trails stretch across Switzerland, whether in the mountains or in the lowlands. Twenty-five cantonal hiking trail organisations are dedicated to the topic and organise hikes for young and old during all seasons. The film shows beautiful hiking routes and at the same time provides a lot of background knowledge on the subject of hiking.