Chromosome Plus ou l'éloge de la différence
Thanks to the friendship of a seagull and the love of a mother Olga, Oliver, a young person with Down syndrome, transform his difference and his extra chromosome into a real “More” in order to make her dreams come true. “Say gull-angel, when will Olive have the wings to fly?”