Chienne de vie
In the forsaken French countryside, two eternal adolescents pass away their time drinking beer. Lamiche, ten years older, torments Yannick and drags him into a series of dodgy escapades. Their friendship gets bogged down, and Lamiche finds himself alone, relegated to the fringes, and facing a violent reality. Few choices are left.