Chien de rouge
“Bloodhound” is the term for hunting dogs that have been specially trained to search and scent for blood. In the Payerne region in Switzerland, Aurore, a female hunter in her thirties, is training her dog Pouchkine to detect and scent blood of wild animals. The moment comes when he accompanies her on the hunt. But Pushkin gets overexcited as soon as he is let loose in the wild. Sometimes it's hard for Aurore to control him. His instinct is to hunt, leading his mistress to follow him by GPS. Will they manage to catch any prey?