Caveman – The Hidden Giant
Sculptor Filippo Dobrilla considers art a rebellion. For almost thirty years, he has been sculpting a naked man, a four metre marble giant, at the bottom of one of the deepest caves in Europe. What's the secret behind the most inaccessible piece of art in the world?