Cap sur le plaisir
How many women are bored in bed ... and how many dare to say it? Laura, Marie-Pierre or Lucie don't hold back. They're between 25 and 45 years old. Neither nymphomaniacs nor “easy women”, they're comfortable with their sexuality. Laura finds her regular lovers on location-based dating sites. Marie-Pierre likes sex toys, which sometimes scares off her partners. As for Orlane, she still isn't sure: sadomasochism, tantric sex… or abstinence? On camera, they narrate the moments that triggered – often later in life – their awareness of their "right" to enjoyment.