Canorta – Resuns dad in viadi rumantsch
In Geneva, where I live, speaking the Romansch language is even more exotic than Arabic or Chinese. I grew up with this language in the French-speaking part of Switzerland, but my image of Romansch and the Grisons region was limited to childhood memories. Feeling the heritage slipping away and wanting to go beyond those memories, I decided to travel through the Grisons in search of this language and this identity, which are a part of me. I let myself be guided by the sounds and the pleasure of listening.