Campo Abierto
The plateau Meseta Somuncurá in the patagonian steppe has been the home to the nomadic Günün a küna for thousands of years. The film Campo Abierto wanders through the mesmerizing landscape, the stories of its inhabitants and their memories. A meditation on language, possession and time.