Bonne journée Monsieur M.
Mr. M. the pig has one major failing: he snores, a fact the neighbours can confirm. Like tonight, when a family of pigeons can't get a wink of sleep. The snoring can still be heard at dawn. It's just too much for mother pigeon who comes up with a clever plan to get her own back and to restore peace in the town.