Blue Mountain
Everything is in perfect order at the Balmer villa. Manfred is a successful businessman, Renate is a thorough housewife and their twelve-year-old daughter Sonia a well-behaved girl. But appearances are deceptive. In a mysterious ritual, Sonia places stones at the entrance to her room, as if to ward off the dark spirits which haunt her dreams. She finds a friend in her sixteen-year-old neighbour Melanie. A wild and independent person, she teachers Sonia things her parents would never dream of doing: how to start a Harley Davidson, how to skip ballet lessons, how to come by a leather jacket for free – and how to enjoy life. But it all suddenly changes.