Bliss
Lola works in a bowling ally that she can’t beae anymore. André uses his dad’s car as a Uber driver and Dino prostitutes himself in a hotel room to make a little money. Three stories, three strangers who live in an orgiastic world until this November night, when they meeting will change everything.