Birdy
A motorcyclist is zooming along on a country road. Birdy, a small bird, follows him. The biker attempts to shake Birdy off, but without success. In the end, the reason for Birdy’s tenacity becomes evident: Baby-Birdy hatches out of the biker’s helmet.