Bird, bat or Butterfly
Young Darwin is feeling bored in a Yucatan village. Playing games on his parents' phone or using the forest as a playground with his brother don't get him out of the village gloom. So he decides to find out if Shaman Charli's stories are true, and plucks up the courage to visit a forbidden cave.