Bios Beneath Blind
A contemplative essay of natural life above and below the surface of human perception. An erratic journey from the tranquility of alpine landscapes to the microscopic hustle of our invisible neighbors. Mixing poetics of nature with the realism of science, it appeals to our collective consciousness to preserve our biodiversity and its resources vital to our survival.