Bilder im Kopf
Daughter and father meet in a white room. An innocent conversation about a deal with the Queen reveals: the apparent emptiness is taken up by a stigmatised diagnosis and decades of silence. What begins as a questioning about the past develops into a sincere dialogue in the present. The film questions the boundaries between sick and healthy, right and wrong, strange and familiar and attempts to turn a utopia into a reality.