Big Deal
Charged with money laundering, an influential building contractor, a weary bank director and an obliging politician stop at nothing to save their skins. An ambitious public prosecutor with a pronounced sense of justice is bent on litigating, but he is still missing crucial evidence. And there is a young taxi driver who falls madly in love with the beautiful but rather eccentric daughter of the politician. He slips unsuspectingly ever deeper into the criminal wheelings and dealings of the convoluted affair and becomes the most-wanted man in the city – he is in possession of a black suitcase which is a decisive factor in the fate of those involved.