Biberreis
Big Zis (alias “Beaver”) sings of her impossible love for a mountain. As a counterpart, GRRRR filmed his “drawings” on the Flixer Alp and wove these time-lapse shots into Beaver’s elegy, resulting in a fanciful journey through the mountains and into the city, ending straightaway in bed.