Beuys – Ein deutscher Künstler
Joseph Beuys, probably the most famous German artist since Dürer, had a dark side. He was a missionary of the esoteric worldview of Rudolf Steiner and adhered to right-wing nationalist ideas. Beuys' biographer Hans Peter Riegel demonstrates this impressively in his film essay.