Being Okey
The film accompanies a gay Nigerian as he waits for the response to his second asylum request. Okey reveals what it is like to live in Switzerland where homosexuality is legal but where he is not allowed to stay. And what it means to live in constant fear of being deported to Nigeria where he is considered a criminal just because of who he is.