Bam Tchak
Laetitia is not at all pleased! It’s her daughter’s birthday and, especially for this occasion, she has agreed to strap on a pair of skis for the first time ever. Several falls later all she can think of is giving her rival, who had snatched her husband away from her, a real slap in the face. Her best friend has no objection, on the contrary!