Badi
At the Swiss public swimming pool, teenagers enjoy their new-found freedom as much as their fries. Two years later, they are still the same, but their outside and inside have changed. The demolition of the orange slide and the modernisation of the pool make them think back to their childhood. A new, diverse generation is growing up in the Badi.