Backwards
In the quiet of a rainy night, Mathys returns to his childhood home, where the weight of irreversible choices and looming departure bears heavily on his mind. The melancholy of the moment drives him to the piano, its notes echoing in the stillness like unspoken sorrow. A solitary phone call adds to his introspection, its pauses laden with unsaid emotions and the burden of the future.