Back Water
In the middle of New Jersey a strange landscape emerges, like the frontier with civilization: wastelands, tall grass, mud, waste of every size that is sometimes toxic, and a river that crosses the whole State. That is what seven young people have chosen to paddle up, in canoes… A singular expedition, as romantic as it is political.