Aus Galizien in den Aargau
Jerzy Czarnecki lives in Switzerland. Sixty years after WWII, he travels to the Ukraine, where he was born in 1924 as Isaak Steger. This is the catalyst to illustrate the life of a perpetual refugee, who never allowed things to get him down.