augen blicke N
Five dancers and performance artists from Germany, Belgium, England, Austria and Holland explore the vulnerable body as an aesthetic figure on stage in dance performances as well as in daily life. They dance, and they question our culturally mediated concepts of the body. They explore the limitations of the body, both the disabled and the able body. We are all vulnerable, but only few of us will show that we are.