As terças da bailarina gorda
Luisa, a 50-years-old divorcee has Tuesday's off. Tuesday are when Luisa shows the zoo to her grand-son or invites her friend for dinner. Her friend who only likes sad men. Until the birth of her son, Luisa was a dancer. She had to stop dancing. Now she's fat. But one Tuesday, she dances again.