Annelie
Far removed from the global financial and economic crisis, the film tells about an endearing, bizarre troupe living on the fringe of existence. They are considered unemployable, have been unemployed for years, and only negotiate in the hard currency of alcohol in their microcosm. But one day the peace of those who have long belonged to the ranks of losers is disrupted when their homeland, the former Pension Annelie in Munich, is ordered to close. While Max, the king of the free-loaders, gets dragged deeper and deeper into drug addiction, the rest of the Annelie family do their best to stick together one last time.