America
How can one describe America in less than five minutes? Can centuries of history and culture be told in so little time? By intertwining travel home movies with canonical texts read in a cacophony of accents and timbres, the film tries to capture the very essence of the self proclaimed “Greatest Nation”. A road trip through collective memory.