Alle werden
Samuel meets Philippe, one highly admired collegue of his best friend Andreas. As the two get close, Andreas finds himself irritated and put in an uncomfortable position to watch his best mate helplessly fall in love. Full of hope for something new and exciting to come, Samuel puts his best friend on hold whilst stubbornly brushing off the fact that love always takes two. Love-blind and self-centered he wrongly starts sensing jealousy and distrust where familiarity and intimacy used to be until some heedless accusation threatens to jeopardize Samuel's oldest friendship.