Ali
Ali, a Swiss adolescent originally from Morocco, returns from a holiday in Morocco full of nostalgia and looks for a way to return. Pulled between his two roots he is unable to find a place amongst the teenagers of Sierre City. Meeting Eric, 40 year old, allows him to distance himself and escape the solitude that invades him.