Aire de jeux
Noé, an unemployed actor, auditions for a part in a play, not knowing what it entails. His performance triggers an argument between the director and his assistant who interrupts him. Noé's audition is compromised. He wanders around the theatre and looks after Kenzaëlle, the director's daughter, in the hope of getting another chance.