Agbar
Four fixed cameras and three stories depict a tower and its impact on the urban landscape. What can be said about this impact - how can its magnitude be demonstrated? Deliberately minimalist, these four shots reduce the tower’s imposing presence, allowing for the perception of the perfect banality of the daily life taking place around this soaring example of architecture.