Zu zweit
Toddlers at home, stress at work and daily life. Andreas and Jana, a married couple, leave all that behind for a romantic weekend for two. At a rest stop on the way from Zurich to Ticino, Jana meets Ingrid, an old acquaintance, who is travelling by motorcycle. Jana and Ingrid swap their vehicles. Andreas, initially a bit annoyed by this, starts to take a liking to his new passenger. Jana and Andreas get caught up in their emotional turmoil and land on the couch of a marriage counsellor where they are forced to confront their fears and yearnings in their relationship.