The Definition Of Insanity
They say America is the land of opportunity, but it’s also the land of elusive dreams. The film is an intense and intimate character study about Robert (Robert Margolis), an actor moving past his prime who is still running after that one great role. His life begins to unravel as he struggles to survive in a competitive and often brutal environment without realizing how his obsession affects the people close to him. Like many barely surviving artists he faces the existential question: How much of his life does he want to sacrifice to art? And when is the time to move on?