Soul of a Beast
In a delirious summer rush, teenage father Gabriel falls in love with enigmatic Corey, the girlfriend of his best friend Joel. Deeply hurt about their deceitful intentions, Joel reveals the truth about Gabriel’s entangled past, there is not only a child. Overwhelmed with the decision of his life, Gabriel is catapulted into the unforgiving wilderness of his heart, where imagination is more real than reality.