Snow White
Partying, sex and drugs are 21-year-old Nico’s life. Being wealthy, Nico has always had whatever she wants growing up on Zurich’s “Gold Coast”. Since leaving school, however, she has been drifting, unsure of what to do with her life. That is until she meets Paco, a rapper from Geneva. Paco is fascinated by her carefree and spontaneous ways and they soon fall in love. Nico hopes to find direction by fitting in with his life but never thinks of the consequences of trying to be someone she is not. Paco is played by Carlos Leal, the lead singer of Sens Unik, one of the best known hip hop bands in the French speaking world.