Sagrada
La Sagrada Familia in Barcelona: a unique, fascinating building project with Antoni Gaudí, a brilliant architect, an enormous number of workers and a history full of extreme highs and lows. The history of this building, which has been under construction since 1882 and is today only half finished, is the point of departure for a film about this mysterious process of “creation,” the question of our human creative power and to what ends we would like to use it.