Marija
Marija, a young Ukrainian woman, earns her living as a hotel maid in Dortmund, Germany, but dreams of owning her own hair salon. She puts money aside each month but when she is fired without notice, her dream seems out of reach. Without work and under financial pressure, she finds herself forced to look for other opportunities. In her determination to reach her goal she sacrifices her body, her social relationships and her own feelings.